Vítám Vás na novém blogu věnovaném Novému Zélandu

09.04.2008 09:43

nový blog o Novém Zélandu

 

Kdo z Vás by se nechtěl podívat na Nový Zéland. Já bych chtěl určitě a kdyby byly peníze, tak nečekám ani minutu a jsem v Letadle. Ano zas tak jednoduché to není. Rezervace letenky, zabalit si zavazadlo, pas, peníze a rozloučit se se s přibuzními, co kdyby se mi tam zalíbilo více než jen na dovolenou nebo co kdybych se tam líbil nějakým domorodcům. Alo to ne Maorové jsou určitě lidumilové. Ale ta první možnost platí 100%.

 

Musím říci, že jsem zatím neměl tu čest zavítat na Nový Zéland, ale v horizontu 2 let to mám v plánu. A nejen jako turista, ale na nějakou delší dobu.

Zatím bych chtěl na tomto blogu informovat o zajímavostech z Nového Zélandu, přídavat pár fotek z GoogleEarthu nebo od kamarádky, která je na Novém Zélandu již nějakou dobu.

 

Doufám, že si tento blog najde své navštěvníky a já se zase zavazuji pravidelně přispívat články.

 

Takže hurá na Nový Zéland

 

autor: Ravenhorn

Diskusní téma: Vítám Vás na novém blogu věnovaném Novému Zélandu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

Kontakt

Radek Nohejl

radekno@centrum.cz

Vyhledávání

Odkazy:

    

 

Turecko 2008 (fotogalerie) novinka!

 

Nový Zéland - Orbion (velké množství informací)

Kostelec nad Labem (neoficiální web města Kostelce nad Labem)

Výlet Česko-Saské Švýcarsko - Kokořín - Mělník (fotogalerie)

Výlet po severovýchodních Čechách (fotogalerie)

Výlet Karlštejn - Koněpruské jeskyně - Křivoklát (fotogalerie)

Dovolená v Itálii 2007 (fotogalerie mé poslední dovolené)  

 

aktuální kurs NZD (novozélandského dolaru)

© 2008 Made by Ravenhorn and Oli

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode